poniedziałek, 29 października 2012

- 4. Wrocławski Sound

Czwartek 24.10.2012 . Dzwonię do Pawła "Ostrego" żeby w końcu umówić się na wspólne pukanie w bębny - od 3 tygodni nie możemy się spotkać ;) Ostry jednak zamiast grania zaprosił mnie na imprezę Wrocławski Sound. Miałem dostać wejściówkę w zamian za zrobienie zdjęć z drugiego dnia imprezy - z soboty. Ucieszyłem się, ponieważ zacny skład wrocławskich muzyków szykował się na ten dzień. No ale impreza ma jeszcze dzień nr 1, na którym miał zagrać mój najulubieńszy wrocławski Mikromusic. Długo nie czekałem - do piątku, kiedy to moja kochana Beti zadzwoniła do mnie z informacją, że właśnie wygrała bilety na dzień 1 w Radiu Wrocław :)))
Poniżej trochę fotek z dnia drugiego, na którym zagrali: Fruhstuck, Marcelina, LOV, Marcel Arp Ensemble, JOAO, Miloopa.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz