czwartek, 28 sierpnia 2014

Bolesławiec - miasto Glinoludów 2014

No i w końcu udało się. Załapałem się na Paradę Glinoludów łącznie ze ślubem pary Glinoludzkiej. Tak, tak, i to już nie pierwszy raz taka sytuacja ma miejsce w Bolesławcu. Para narzeczonych razem ze światkami taplają się w glinie, a następnie na oczach tysięcy gapiów obrączkują się pod nadzorem Prezydenta Miasta. A potem tylko przejażdżka białą (glinianą oczywiście) karetą i na weselicho fruuuuu.....
Bolesławiec powoli staje się moim drugim rodzinnym miastem. Właściwie od tego roku już się stało, ponieważ stąd pochodzi moja świeżutka, chrupiąca żona. My co prawda nie skorzystaliśmy z okazji taplaniny, ale nawet tutaj odbył się nasz ślub i wesele :) Sentyment do tego miejsca czuję od roku 2004, kiedy to po raz pierwszy przyjechałem tu odbywając swoją pierwszą samodzielną, DŁUGĄ (bo po zrobieniu prawa jazdy) podróż (aż z Wrocławia), pierwszym samochodem (Polonez Caro), na pierwsze w życiu poważne warsztaty muzyczne w ramach Blues nad Bobrem. A ponieważ bardzo polubiłem to miasto, niewątpliwie mam zamiar promować je wśród znajomych i nieznajomych - co też czynię niniejszym reportażem. Miłego oglądania :)





 

 
 































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz